Asterisk telefooncentrale - VoIP - InterPhone Systems

Asterisk telefooncentrale

Asterisk Telefooncentrale: gebruiksgemak én zekerheid

Stelt u hoge eisen aan uw professionele, zakelijke telefooncentrale? Dan is de kans groot dat u uitkomt bij een Asterisk telefooncentrale. Asterisk is wereldwijd de meest gebruikte open source software voor telefooncentrales.

MKB-bedrijven, internationale bedrijven en overheden kiezen al jarenlang voor deze gebruiksvriendelijke telefooncentrale met krachtige functionaliteiten. Producent Digium is continu bezig om Asterisk te verbeteren en uit te breiden met nieuwe functies. Dat geeft u als gebruiker de zekerheid van een telefooncentrale die met zijn tijd meegaat.

Complete, integrale oplossing voor bedrijfscommunicatie

Asterisk is veel meer dan alleen een telefooncentrale. Met Asterisk haalt u een complete UC-oplossing in huis. De afkorting UC staat voor unified communication. Een Asterisk telefooncentrale integreert in één systeem oplossingen voor mobiele telefoons, desktop telefoons, e-mail, instant messaging, voicemail, wachtrijen, sms en video conference.  Daarnaast koppelt u uw Asterisk telefooncentrale eenvoudig aan software, zoals Outlook, CRM en ERP. Asterisk laat uw medewerkers dus met elk aangesloten apparaat communiceren en samenwerken. Altijd en overal. Tel uit uw winst en gebruiksgemak.

Integratie vast en mobiel

Asterisk geeft u de mogelijkheid om vaste en mobiele telefonie samen te voegen. U koppelt dus zowel uw bureau telefoons als mobiele telefoons aan de telefooncentrale. Dankzij deze koppeling hoeft u minder door te verbinden. Zo vergroot u niet alleen de bereikbaarheid van uw medewerkers op kantoor. Ook zijn uw ambulante medewerkers direct via het interne toestelnummer bereikbaar. Bovendien kunnen medewerkers de functies van de telefooncentrale op hun mobiele telefoon gebruiken. Handig of niet soms?

Asterisk geeft u de mogelijkheid om vaste en mobiele telefonie samen te voegen. U koppelt dus zowel uw desktop telefoons als mobiele telefoons aan de telefooncentrale. Dankzij deze koppeling hoeft u minder door te verbinden. Zo vergroot u niet alleen de bereikbaarheid van uw medewerkers op kantoor. Ook zijn uw ambulante medewerkers direct via het interne toestelnummer bereikbaar. Bovendien kunnen medewerkers de functies van de telefooncentrale op hun mobiele telefoon gebruiken. Handig of niet soms?

De voordelen van Asterisk op een rij

Asterisk telefooncentrale

  • Geen licenties nodig
  • Eenvoudig beheer via webbrowser
  • Hoge gesprekskwaliteit in HD
  • Geen uitbreiding telefooncentrale bij aansluiting meer toestellen
  • Uitstekende schaalbaarheid
  • Kostenbesparing van wel 40 tot 60% op uw bel- en abonnementskosten
  • Bedrijfszekerheid door 24/7 monitoring op uw telefooncentrale en internetlijnen
  • Onbeperkte service en onderhoud op de software

Hosting: 2 varianten

Kiest u voor een Asterisk telefooncentrale, dan kunt u voor de hosting kiezen uit 2 varianten:

  • Hosted variant: voor een vast bedrag per maand neemt u een abonnement op een telefooncentrale die in ons datacenter staat. Abonnement is inclusief onbeperkte service, onderhoud en back-ups.
  • Op locatie: u koopt de telefooncentrale die InterPhone Systems op locatie plaatst en inricht naar uw wensen. De centrale is en blijft uw eigendom.

Voor het beheer van beide varianten heeft u de keuze: zelf doen of uitbesteden. Het beheer verloopt via uw webbrowser.

Afspraak maken voor demonstratie op locatie?  

Wilt u de het gebruiksgemak en de krachtige functionaliteiten van de Asterisk telefooncentrale zelf ervaren. Bekijk de Engelstalige demonstratiefilm voor meer tekst en uitleg.

Of bel 040 218 05 05 en maak een afspraak met Gerard Kranendonk van InterPhone Systems.

In onderstaand filmpje ziet u hoe de koppeling tussen Asterisk en Outlook werkt.